گوهرخیراندیش : اگر دخترم نبود مرا با آمپول هوا می کشتند
نوشته شده توسط : روح الله باقری

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش

گوهرخیراندیش؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای ویدیویی مدعی شد: در پشت صحنه یک فیلم اگر دخترم نمی‌رسید، می‌خواستند در بیمارستان با آمپول هوا من را بکشند!

او  گفته است: مرحوم جمشید اسماعیل خانى (همسر گوهرخیراندیش) به خواب اطرافیانم می‌رفت و التماس می‌کرد کمکم کنند!

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش او مصاحبه‌ای ویدیویی مدعی شد: در پشت صحنه یک فیلم اگر دخترم نمیرسید، میخواستند در بیمارستان با آمپول هوا من را بکشند. دکتر بیمارستان با تسبیح در پی کشف آپاندیس من بود. مگه میشه دکتر به یک تسبیح اعتماد کنه. می خواستند با آمپول هوا مرا بکشند تا به من کمک کنند که از درد راحت شوم. اگر دخترم به فریادم نرسیده بود من را می‌کشتند.

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش

اسامی بازیگران سریال بچه‌ مهندس (فصل ۴)

گوهر خیراندیش متولد یکم شهریورماه ۱۳۳۳ در شهر شیراز استان فارس، بازیگر، صداپیشه رادیو و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون است که تاکنون بخاطر بازی در نقش‌های مختلف موفق به کسب جوایزی همچون بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین المللی فجر و جشن خانه سینما شده است.

ورود به دنیای بازیگری

ورود گوهر خیراندیش به دنیای بازیگری به صورت کاملا اتفاقی رخ داد. در سال ۱۳۴۹ و زمانی که تنها ۱۳ سال داشت از میان چندین دانش آموز دختر برای بازی در نمایش «عروس»، توسط جمشید اسماعیل خانی که کارگردانی این نمایش را برعهده داشت، انتخاب شد و در همین سال با نقش «عذرا» در تالار ابوریحان شیراز بر روی صحنه رفت.

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش

آشنایی او با جمشید اسماعیل خانی، زمینه ورود او به دنیای بازیگری را فراهم کرد. او به فعالیت در عرصه تئاتر به همراه اسماعیل خانی ادامه داد و دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۵۱ با او ازدواج کرد. خیراندیش بعد از ازدواج همسو با کار تئاتر، به استخدام اداره فرهنگ و هنر شیراز درآمد تا اینکه در سال ۱۳۵۷ با قبولی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران، به همراه همسرش به تهران مهاجرت می‌کند.

ورود خیراندیش و  همسرش به تهران با پیروزی انقلاب اسلامی مصادف بود و وی در این مدت به فعالیت و بازی در نمایش‌هایی همچون «دیکته» و «زاویه» سپری کرد.

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش درباره پشت صحنه یک فیلم

صحبت های جنجالی گوهر خیراندیش

فعالیت‌های حرفه‌ای گوهر خیراندیش

پس از کسب تجربه‌های متعدد در کار تئاتر، گوهر خیراندیش در سال ۱۳۶۴ با حضور در سری اول سریال «آئینه» وارد قاب تلویزیون شد. یک سال بعد و در سال ۱۳۶۵ با حضور در فیلم «روز‌های انتظار» به کارگردانی اصغر هاشمی، نخستین تجربه بازی در عرصه سینما را نیز به انجام رساند. خیراندیش پس از نقش آفرینی در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی، در سال ۱۳۷۰ با گریم سنگین در فیلم «بانو» داریوش مهرجویی ظاهر شد و به شهرت رسید.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: